logo

  • Home
  • Over ons
  • Instellingen
  • Aanbevelingen
  • Publicaties
  • Contact
Klacht Indienen
myombudsfin
  • Jaarverslagen
  • Gedragscodes
  • Dossier van de maand
  • Rechtspraak
  • Adviezen College

Juni 2025

Overdracht effecten naar een andere bank - Tarificatie

Mei 2025

Opening van een rekening aan een NBMV -Vereiste documenten

April 2025

beslag en overdracht - beschermde inkomsten – verplichte codering in de mededeling bij de betalingso...

Maart 2025

Investeringsfraude – Toegestane verrichtingen – Melding van de naam van de begunstigde op een zwarte...

Februari 2025

Verschuldigdheid zegelrecht als er geen intresten worden aangerekend?

December 2024 - Januari 2025

Sparen – Getrouwheidspremie – Berekening

November 2024

Kredieten aan ondernemingen - Opzegging van de kredieten omwille van een wanprestatie - Begrip

Oktober 2024

Erfopvolging – Weigering van de bank om de fondsen vrij te geven overeenkomstig de instructies van d...

September 2024

Fraude - Bestellen van een nieuwe kaart – Doorsturen van post - Aansprakelijkheid van de bank?
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • →

Navigeer

  • Klacht Indienen
  • Instellingen en leden
  • Publicaties
  • Nieuws

Help

  • FAQ
  • Nuttige links
  • Contact
  • Zoekpagina

Wettelijk

  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Privacy policy
  • Cookie instellingen
  • Procedure
  • Grensoverschrijdend
  • Disclaimer

Contact

  • North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel

  • ombudsman@ombudsfin.be (voor het indienen van een klacht: gebruik de groene knop "Klacht indienen" hierboven)
  • +32 (0)2 545 77 70

    (Ombudsfin is tijdelijk enkel op woensdag telefonisch bereikbaar omwille van een achterstand in de verwerking van de dossiers)

Deze website is beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

designed by quickstream